Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Якщо товар зберігає товарний вигляд і упаковку, ми обміняємо його Вам або повернемо гроші. Для цього потрібно відправити товар назад тим самим способом. Вкласти заяву із зазначенням причин повернення, контактними даними, реквізитами для повернення коштів (напр. номер банківської картки), індивідуальний податковий номер (для фізичних осіб), копію чека або видаткової накладної. Якщо товар належної якості, і причиною повернення є Ваше бажання або він Вам не підійшов за характеристиками (помилувались у підборі), послуги за доставку оплачує покупець. Якщо товар не належної якості або товар не відповідає замовленню, то оплата вартості доставки за наш рахунок. Повернення коштів виконуємо наступного робочого дня після отримання товару від транспортної компанії.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.